BM GROUP SK je Biznis Partner spoločnosti NextBuy Sp. z o. o  a zastrešujeme predaj a implementáciu nástroja pre nákup NEXTBUY !

NEXTBUY je softvérové riešenie pre komplexné riešenie procesov nákup postavené na cloud riešení. Nástroj NEXTBUY je na trhu 4 roky, a za nástrojom stojí tím profesionálov v viac ako 15 ročnými skúsenosťami v oblasti nákupu. Spoločnosť NextBuy je lokalizovaná v Poľsku, no pôsobí vo viacerých krajinách v Európe.

Ako biznis partner, NEXTBUY aktívne využívame pri realizácii projektov v oblasti nákupu pre našich klientov a rovnako NEXTBUY na Slovensku predávame. Takto majú naši klienti možnosť získať samotný nástroj pre vlastné použitie alebo ako službu SaaS (Software as a Service).

NEXTBUY je vytvorený ako modulárny systém, a tak si môžete vybrať to čo potrebujete.

 

Objavte funkcie a výhody modulov NextBuy a presvedčte sa ako podporia a zrýchlia prácu Vášho nákupu.

 

Katalóg produktov

Vytvorte si katalóg nakupovaných produktov rozdelených do kategórií a získajte prehľadný zoznam s množstvom nákupných funkcií. Katalóg Vám umožní zrýchliť work-flow  a proces nákupu "spotrebných" (C-level) položiek. 

  • - "user friendly" a intuitívny katalóg; 
  • - jednoduché a rýchle vyhľadávanie produktov;
  • - Vaše interné e-commerce trhovisko;
  • - vytvárajte vlastné katalógy, aktualizujte ceny a sledujte ich vývoj;
  • - prepojte sa s online katalógmi Vašich dodávateľov;
  • - elektronické spracovanie požiadaviek, objednávok a sledovanie plnenia; 

 

 

 

eRFx a eAukcie

Posielajte dopyty (RFP) a monitorujte aktivitu dodávateľov, porovnávajte ponuky a rozhodnite sa pre výber tej najlepšej ponuky pre Vás. Pomocou NextBuy dokáže aukcie organizovať, riadiť ich priebeh a vyhodnocovať výsledky.

  • - viac-kolové RFx (dopyty, aukcie, prieskumy);
  • - organizujte typ Anglickej alebo Holandskej aukcie;
  • - sledujte aktivitu dodávateľov;
  • - automatické porovnávanie ponúk;
  • - vytvárajte vlastné šablóny a nastavujte vlastné procesy aukcií;

 

 

Manažment dodávateľov

Sledujte aktivitu a úroveň spolupráce Vašich dodávateľov. Viete aký "service-level" dosahujú Vaši dodávatelia? Spoznajte Vašich dodávateľov, merajte ich výkonnosť a vyhodnocujte Vašu spoluprácu.

  • - získajte prístup k viac ako 60 000 dodávateľom alebo si importujte vlastnú databázu;
  • - hodnotenie dodávateľov podľa Vašich kritérií;
  • - vytvárajte si vlastnú alebo využite globálnu databázu;
  • - pozvite do aukcií aj dodávateľov, ktorí nemajú účet v NextBuy;

 

 

 

Manažment zmlúv

Sledujte detaily kontraktov a status ich plnenia. NextBuy Vás upozorní na blížiace sa termíny a termín konca platnosti zmluvy, pričom uchováva všetky dokumenty k zmluve na jednom mieste. 

  • - jednoduchý prístup k zmluvnej dokumentácií; 
  • - archív;
  • - sledujte plnenie kontraktov v objeme/hodnote;
  • - dostávate automatické pripomienky pred vypršaním zmluvy;
  • - prístupy pre kolegov z iných oddelení;

 

 

 

 

e-Procurement (e-Procesy)

NextBuy Vám prináša množstvo funkcií pomocou, ktorých získate prehľad o všetkých nákupoch vo Vašej spoločnosti, notifikácie a schvaľovacie procesy, KPI a plány nákupu,  ako aj podrobné informácie o aktivite Vašich dodávateľov.

  • - End-to-End manažment (požiadavka, objednávka, dodanie);
  • - sledovanie celého procesu nákupu od vystavenia požiadavky až po uzatvorenie zmluvy;
  • - individuálne nastavenie schvaľovacích procesov podľa Vašich smerníc;
  • - úspora času vďaka automatizácii procesov nákupu;
  • - NextBuy umožňuje efektívnejšie využitie potenciálu Vašich nákupcov;

 

 

 

Analytika a štatistiky

Vyhodnocujte aktivity nákupu objektívne na základe dát, ktoré generujete. NextBuy automaticky generuje sériu reportov a štatistík.

  • - viac ako 25 typov KPI pre analyzovanie;
  • - manažment prístupov a ich úrovní;
  • - analýzy dát (cross analýzy) zo všetkých modulov;
  • - porovnajte Vaše výsledky s výsledkami ostatných spoločností (benchmark);

 

 

 

 

Ďalšie funkcionality NextBuy:

  • - Nákupné požiadavky - posielajte nákupné požiadavky elektronicky a zrýchlite proces ich akceptácie;
  • - Nákupné objednávky - objednávajte elektronicky, uchovávajte si informácie o priebehu Vašich objednávok a riaďte Vašich dodávateľov;
  • - Doručenie a Fakturácia - získajte notifikácie o Vašich dodávkach tovaru a monitorujte skladové zásoby;

NEXTBUY zastršuje širokú škálku procesov v nákupe a spája nákupcov a dodávateľov do jednej platformy.

Systém je "custom-build", a tak ho môžeme prispôsobiť presne Vašim potrebám.

 

Pre viac informácií nás neváhajte kontaktovať alebo vyskúšajte DEMO verziu.

 

Galéria:

 

previous arrow
next arrow
ArrowArrow
Slider